Húsvéti KatapultDj Party @ Bordány / Ápr02

2010. április 3., szombat


Nem is tudom, hol kezdjem! Azt gondolom, h az utóbbi időben bebizonyosodott, h a NAGY KatapultDJ partik őrületes hangulatot biztosítanak a partiarcok számára és ez mindenkinek bejön! Na persze mi mást is mondhatnék!? Az összes katapultos lemezlovas egy éjszaka, egy helyen!!!! Fiatalok vagyunk, nem stresszelünk a dolgokon, nem kamuzunk és fenemód élvezzük a bulikat! Na persze majd legközelebb igyexem kevesebbet ugrálni... Nem mintha baj lenne ezzel, csak fárasztó lehet nézni fotókat, h jól érezzük magunkat... A fiatal generáció meghatározó partisorozatává vált a rendezvénysorozat, amit mostanság szegedi barátainkkal szervezünk! Péntek este mikor elindultunk a rádióból és rákapcsolódtunk a szegedi RádióPlusz adására már hallottuk DJ Tymo szavaiból, h fergeteges nagy buli lesz! Gyakorlatilag a hátsó ajtón alig tudtunk bemenni annyian voltak a klubban... Ekkor már MolnárBé és élettársa Gerappa pörgetett... Szerettünk volna körülnézni és ki is néztem egy szép lányt magamnak, csak az volt a baj, h bő 6 méterre volt tőlem... Fél órán keresztül igyekeztem közelebb kerülni hozzá, de sajnos annyi ember volt, h feladtam és inkább a zenélésre koncentráltam... Még közös KDJ fotót sem csináltunk a csapattal, mert a nagy partizásban elfelejtettük... Brutális teltház és végig óriási hangulat volt egész este! Szerintem senki sem hitte, h ez egy ilyen este lesz!...... Nem csalódott szerintem senki sem! A legnagyobb Húsvét pénteki buli volt az tény, amiben részt vettem valaha is! Bordányt mindig is imádtam, de most... Belezúgtam! Ezer köszönet mindenkinek aki ott volt!!!!!!!!!


Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP