KDJ Tour @ Gödöllő - Márc.27

2010. március 29., hétfő

Gödöllőn már szilvesztereztünk is egyszer, az egyetemen, ugyanis barátunk itt tanulta meg a disznópásztorkodás alapjait... Nagy kaland volt, bár arról az éjszakáról csupa vad dolog jut eszembe... Disznólkodós.... Szóval öröm volt visszajönni és a Trafóban zenélni! Szépen fel lett újítva a hely, legalábbis ahhoz képest ahogy anno emlékeinkben szerepelt! Kicsit nehezen indult be a buli, de aztán tetőfokára hágott a hangulat, és eme képpel a fejemben elidőzve arra gondoltam, hogy mikor nem, ha mi Csabával megőrülünk.... Na mindegy is, szóval remélem szépen ráhangolják a klubot ezekre a partikra és legközelebb még nagyobb buli lesz.... Hazafelé természetesen pestre vezetett az utunk, h beszendvicsezzünk és az én csuklásomat valamivel elmulasszuk... Hiába a sok pezsgő... Szerencsénkre a pesti jard rögtön meg is állított bennünket mert gyanúsak voltunk... Ugyanis betartottuk a sebességhatárokat és minden gyanús ami nem gyanús alapon - még be is ismerte a komám -, megkezdték a 'jóóóóreggőőt merre lösz az út'! Sok öröme nem volt, hiszen AlexT vezetett, aki egy kortyot sem ivott természetese! Max. annyi maradt a komámnak, h a hátsó sorban én végig röhögtem a procedúrát... Fánigáj vagyok ittasan na.... Amúgy fura, h reggel a Subway tele van, de csak mi beszélünk magyarul bent... Úgy látom ez az oktogoni szendvicses valami rezervátum lehet... Mire hazaértünk, már ment a forma1 szóval alvás egy kicsit eltolódott, és nem csak a hülye óratekergetés miatt...

Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP