budai budai budai budai wááááááááááááááááá

2010. január 24., vasárnap

Eszem iszom mindenki szívét, aki ott volt tegnap! Tagadhatatlanul ősrégi kedvencünk Csabával DJ BUDAI, akit először 1998ban hallottunk játszani! Már akkor is mosolygós gyilkos volt!!!! Még ekkora hpye partit mint tegnap volt wooow.... Régen éreztem magam ilyen jól! Dudáltam is mint a gyorsvonat, bár ezt úgy vettem észre mások se bánták, sőőőőt a pult előtt végig tomboltam a bulit, kotont húztam a kürtömre, felgyújottam Marci szemöldökét, Csaba szemébe pálinkát csepegtettünk, lábaink előtt lányok fentrengtek, akiket vizzel locsoltunk.... watta nájt .... Persze fintorgó mindig van de majd ő elmegy sárgadinnyét lopni a ropi ujjú Babi néni földjére, miközben a néni bauxitfőzeléket csináltatott a Jóska katonával! Imi bácsi közben rakta volna a korongokat, de inkább már klikkelte! Klikkesedünk hiába! CSK = csapat kurvái! Tévedni ne tessék! Tegnap óta sok minden változott... Reggeli rántottámat a kürtőmmel tüzeltem fel! Nem volt egyszerű, mert elég hangos megoldást választottam ezáltal. De az 1xerű dolgokat meghagyom az irigyeimnek! Azt hiszem még mindig csujogatok néha ha eszembe jut a buli és a szomszédok is furán néznek rám, sőt még a macskám is! Mondjuk nem csodálom, ő nem egy latex cica, mint egyesek.... Régi fétisem ez a latex dolog.... Örülök h hódít , lájkolom!



-----

Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP