Metzker Vikivel a Szenvedélyek Kertjében!

2009. augusztus 30., vasárnap

Érdekes volt a tegnap este... Rohadt idő h mindig szombatra szakad le az ég, na mindegy...Hivatalosan a nyár utolsó bulija volt a tegnapi, de még van 4 a Passion Kertben! Nehezen, de beindult a buli és 1re megjött Metzker Viki is... Ezután speciel én halálra untam magam 2órán keresztül a semmittevésben. Valahogy az erőltetettebb menethez vagyok szokva. Mondjuk legalább volt időm és lehetőségem beszélgetni sok emberrel, ami jóóóóó :)
Öröm volt nézni, ahogy pár lány azt hiszi, attól lesz valaki mert azt hiszi kikosarazza a pasikat. Én is gondoltam kipróbálom, ráértem. Mondjuk én csak beszélgetni akartam... Nem is kosarazott ki senki emiatt...Kivéve a Bogi,de ő betegesen azt hiszi a pasik akarnak tőle valamit. Dehát ki miben lát logikát... Érdekes volt látni a lányokat Olivia Newton-John 'grízes' cicanadrágjában feszengeni. Nem mintha nem lettek volna formásak, de ezt a hihetetlen 'nagylányvagyok és nehogy már megrázzam a csípőm' dolgot én nem értem... Egy kis felszabadultság azért elférne bőőven! Hamár a mobiltelóval készített pózolós wiw fotó elkészült a tükör előtt, utána azért ki lehetne ereszteni a gőzt és a pesties pózolás helyett. Meglehetne próbálni ugrálni mondjuk... Én ugráltam amíg csak bírtam :) Találkozunk a PassionKertben szept12én, amikor Andróval együtt jövünk!

-----

-----

-----

Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP