Szenvedélyes éjszaka ismét @ Passion Jún.27.

2009. június 28., vasárnap

A kettő mindig több mint az egy, szexpartnerben, piában, és diszkósban is... De tegnap este csak szerény személyem tombolta ki őrült vágyait 5 órában a Passion Kertben! Igazából örültem is a szitunak, mivel teljesen úgy tudtam alakítani a "pjúrpessön" estet, ahogy csak akartam... Ahogy az ágyban, néha a pultban is önző vagyok, ez viszont nem volt akadálya annak, h őrületesen jó buli kerekedjen ki ismét! "SexyDarkKickBass" dominált egész este, meg a rengeteg szép lány, aki ismét tiszteletét tette nállunk! Ráadásul láthatóan be voltak indulva, rengeteg fotó is készült... Na, nem hiába, a szexi zene csodákra képes, meg is mondtam egy lánynak, h -Dinamit vagy! Amire Ő látszólag nem volt felkészülve, de azért örült a sikernek, majd rávettem, h legyünk barátok mert az jó dolog... S mivel soxor irtam már, h testemben egy egész állatkertel osztozom, biztos vagyok benne, h látjuk még egymást... Meglátások terén szerettem volna a tegnap este hibáit összegyűjteni a részemről, mert biztos millió volt, de csak addig jutottam, h: 1. nem volt elég jég a pultban.....Régen éreztem ilyen jól magam! Tényleg! Imádlak Kecskemét!!!!!

One rule keep your cool /I asure i got my eyes on you
Give me one chance just one dance / Cause I know summer lovin is on



-----

-----

-----

-----

Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP