Ördögien jó buli szombaton @ Passion

2009. március 22., vasárnap

Nem kis túlzással azt is mondhatnám, h annyi szép hölgy vendég volt tegnap este a Szenvedélyek Klubjában, mint egy Antonyós bulin, nem csoda h jó soxor szerelmes lettem az éjszaka folyamán... A sok jó fotó miatt, a blogra tudtam szelektálni és csak kedvenceimet felrakni! Itt a tavasz hiába, csak azt nem értem, h Dabasról, vagy épp Jászberényből, hogy hogy eljönnek a szebbnél szebb hölgyek a Passion-be?! Nem mintha bánnám a dolgot... Nagy misztérium ez, mint h egyszer megkértek h álljak modelt egy plakáthoz...A plakát fogamzásgátlót reklámozott... Ez van...

Nehezen indult be az este amúgy, de miután rápörögtünk elég komoly parti alakult ki. Tegnap volt a Pink jegyek kisorsolásának napja is és gondolom ez is sokat nyomott a latba.... Most volt csak én zenéltem itthon, Csaba Kiskőrösön haknizott - beszámoló később -, Wallas pedig Szlovákiában. Viszont velünk volt az Unicum lelkes csapata akik
végre olyan promót hoztak aminek értelme is volt! Főleg az italkóstolók arattak sikert... Nameg a "Tánc"!!! Mikor nekiálltunk nem gondoltam, h ekkora népszerűségre tesz szert ilyen gyorsan, annak ellenére h magyar a vokál... Persze lehet fanyalogni, de Hártó Szilvinek nagyon jó hangja van, és elegem van már az angolozásból! Végre itt egy megnyerő magyar hang és szöveg...




Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP