Egy szeptemberi nap Pesten.

2008. szeptember 2., kedd


Ismét egy szép hét.... Végre elkezdődik az ősz... Nekem speciel ez a kedvenc évszakom. Csabával nem is voltunk restek, felmentünk a bűzös fővárosunkba szétnézni, kávézni egyet... Persze, ha már Pesten járunk nem hagyhatjuk ki kedvenc boltunkat a Bécsi Utca 8ban, ami perverzió szokatlan megnyilvánulása nálunk. Visszatérő szexuális fantázia ez, de mindig is tudtam, h a jövő pont olyan, mint a jelen, csak hosszabb...

Nos: megtudtuk, h Bárány megirigyelte tőlem a Destroy -os pólómat, és beszereztetett magának is egyet. Éreztem is én, h múltkor stíröli, sőt meg is fogta, mikor legutóbb itt járt (lásd a youtube videó)... Másik ami személyes tapasztalat számomra, h kamion sofőrnek álcázni magad egy jó baseball sapkával nem lehetetlen kihívás. Csaba pl. mindig is kamion sofőr akart lenni, vagy vadakat terelő kis juhász, esetleg tűzoltó... De mivel ostora már van, és slagja is. Egyetlen dolog hiányzott: a sapka... De jelentem: ezt a hiányosságot is pótoltuk...

Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP