Sózom mint a Janibá a járdát!

2010. május 3., hétfő

Ráérősbe nyomom és úton útszélen hétfőn, és mit látok, a ‘radioshow’ elnevezésre akadok bármerre járok…Na de koma, mitől rádiósó a mix amit kreálsz?! Mitől lesz show jellege? Menő a sózás tudom én meg amúgy is jó íze van, de egy száraz mixe amit feldobsz valahova nem lesz sós, végképp nem rádiós… Ejjj… Mi a rádióadásunk szerves részét képző mixet és magát a rádió adást kereszteltük el ekképpen, ami 16 szabadföldiszórásúfrekin pörög! Ráadásul mióta Réka is Csaba mellett mutogatja melleit még sósabb a cucc, vagy legalábbis az én torkomnak sűrűbben van odaszegezve az a szó, h “hímsoviniszta”, pedig csak a jó szexet szeretem…Igaz, valakinek sótlan még így is, de legalább igyexünk még a Vajdaságban is… Szóval bátorkodom ajánlani az ‘én mixem’, ‘a mix amit rádióknak gyártottam, de nem játsszák’, a ‘mixekmixe’, a ‘túrmix’, 'én mixem jobb mint a tied mix' vagy a ‘ráértem és összedobtam pár dalt’ benevezést! Bár az is igaz, h a kreativitásnak nem szabad gátat szabni, igaz klónozni egyszerűbb, és végképp nem akarom a kiénekelni senki szájából a sajtot… Én most azon agyalok, h átkeresztelem a műsorunkat: click new game aztán gó KDJ RÁDIÓBORS –ra át… Fűszer az fűszer!

Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP