Jugyus Magazinba megjelent riport! /Szeged/

2010. április 29., csütörtök

A JuGyu Napok keretein belül immár harmadik alkalommal tartottak igazi JUGYU-s bulit a Katapult DJ-k. Ezen apropóból úgy gondoltam, megkérdezem őket, hogy kik is ők valójában. Exkluzív inter-juh a kecskeméti hírös fenegyerekekkel, Bozóky Andorral és Lipóczy Csabával.

Mióta ismeritek egymást és hogyan fújt egymás mellé titeket a szél?
Lipi: Egy házban laktunk, közös volt a postás, ezáltal az is lehet, hogy apáink közösek, bár nem biztos. Gyerekkorunk óta ismerjük egymást, egy iskolába jártunk, azóta tart a barátság. Ma már természetesen csak a pénz, illetve az üzleti érdekek tartanak össze minket, valamint a nők. (természetesen ez poén – szerk.)
Andor: Amit Csaba elmondott, az tény és való. Annyi változott, hogy a mai világban én inkább azért vagyok mellette, azért dolgozok vele, hogy minél több keserűséget okozzak az életében. A női ideálunk teljesen más, nekem jöhet a csinos, modell alkatú, fekete hajú lány, neki meg a csúnya és kicsi. Nem keresztezzük egymás érdekeit, így a tökéletes. Persze ez is csak vicc.

Mióta foglalkoztok zenéléssel és hogy kerültetek kapcsolatba a szakmával?
Lipi: Az elején kezdeném, mert nem csak a zenélés a fontos. 1993 óta foglalkozunk amatőr filmezéssel. 1999-től kezdve a helyi televízióban készítettünk műsort. 2001-től a Gong rádióban egy saját műsort kezdtünk csinálni. Itt kerültünk a könnyűzenei szakmába, az adást akkoriban én vezettem, Andor pedig csinálta a zenét. Aztán én is elkezdtem zenélni, Andor pedig elkezdett adást vezetni. 2002-ben bekerültünk a Club Silverbe, ami abban az időben Bács-Kiskun megye legnagyobb klubja volt, és onnan egyenes út vezetett a világot jelentő deszkákig, és természetesen a jövő célja, hogy New York-ban zenéljünk a Time Square-n, 10 dollárért.

Azt ugye a JuGyusok is már jól tudják, hogy lemezlovasként dolgoztok. Ez a fő irányvonalatok, vagy emellett teljesen mással is foglalkoztok a hétköznapok során?
Andor: Igen természetesen. Szerintem egy lemezlovas akkor jó lemezlovas, ha nem ebből él. Persze nem azt mondom, hogy a pénz nem fontos, de természetesen mindkettőnknek megvan a „polgári” állása is, s ezzel töltjük a hét öt napját, a maradék kettőben csak és kizárólag ennek a szenvedélyünknek élünk. A diszkózást teljes szívvel-lélekkel csináljuk, szerintem ennek a produkciónak épp az egyik nagy sikeressége, hogy abszolút élvezetből csináljuk és nem „megélhetési diszkósok” vagyunk.

Tavaly a JuGyus gólyatáborban ismert meg Titeket először a JuGyu hallgatósága, azóta pedig már két bulit is tartottatok nekünk ebben az évben. Mi a véleményetek a közönségről?
Lipi: A szegedi közönség irigységgel tölt el. Szeged nem csak a napfény városa, hanem az egyik legjobb bulik városa. Néha egy kicsit irigykedem arra, hogy nem szegedi lakos vagyok, és azt hiszem, ebben minden benne van.
Andor: Én ha tehetném, és újra fiatal lehetnék, biztos hogy Szegedre járnék egyetemre, mert ez a város nekem nagyon megtetszett. Főleg a közönség, és az ott élő fiatalok, és főleg – ahogy Csabi is mondta – a lányok.

Elmondhatjuk, hogy a szívetekbe zártátok Szegedet és egyben a JuGyut is?
Lipi: Úgy gondolom, nem közhely azt mondani, hogy engem Szegedhez és a JuGyuhoz is sok élmény köt. Abszolút a szívünkbe zártuk, és bízunk benne, hogy egyre többször tudjuk megmutatni magunkat a szegedi, illetve a JuGyus közönségnek, hiszen hétről-hétre jó lenne egy ilyen közönségnek játszani.
Andor: Persze, hogy szívembe zártam, bár van egy nagy sérelmem, mégpedig, hogy nem volt JuGyus barátnőm, sőt még szeretőm se, úgyhogy nekem ebből a szegedi tortából ez még járna.

Mivel fog telni a közelgő nyár? Van-e valami konkrét tervetek, illetve projektetek, amin dolgoztok?
Lipi: A nyártól azt várjuk, hogy rengeteg élő fellépésünk lesz, hiszen rengeteg nyári szórakozóhely nyit ki. Több mint valószínű, hogy szeptemberig a stúdiós tevékenységünk egy picit háttérbe szorul, és egész nyáron menni fogunk, heti 2-3 fellépéssel.
Andor: Szeretnék minél több lányt becserkészni, semmi más célom nincs a nyárra, mint hogy sokat szórakozzunk, igyunk és természetesen sokat diszkózzunk.

Köszönöm az interjút, és reméljük minél hamarabb találkozhatunk ismét Veletek!
Bozóky & Lipóczy: Mi is köszönjük szépen a riportot és találkozunk legközelebb nyáron. Annyit szeretnénk még elmondani, hogy van egy youtube oldalunk, ahol kiemelten foglalkozunk a videók készítésével, péntek esténként van rádióműsorunk, mely a Rádió Pluszon is hallható, és emellett van egy közel 50 ezres látogatottságú blogunk, ahol naprakész információk vannak velünk kapcsolatban.

Megjegyzés küldése

Ha ha ha ...

  © KATAPULTDJ 2010

Back to TOP